Ocean view

Vilken störtskön gubbe! Står där på Icebergs utomhusbad i Bondi, tittar ut över havet som om han äger het hela. Inga problem i världen! Vem vill inte vara honom? Livsnjutning är vad man alltid skall sträva efter! Så börja leta efter er speciella njutning!

Idag var jag också och simmade. Jag har ju inte kunnat röra mig ordentligt på ett tag nu. Så det var riktigt skönt att få "spread my wings" igen.. (om man nu kan säga så? ;)) För övrigt så har vi på senaste tiden shejkat loss på beach road, blivit dragna av 4 öl på bondi hotel, försökt sola i stormvindar, blivit pank och för första gången uppfattat min ekonomiska situation (vilket jag inte riktigt insett innan haha), blivit uppraggad seriöst var 5min i 3timmar på Hugos sundays lounge när vi bara ville dansa, suttit ätit isbitar på krogen ist för drinkar (mkt billigare haha), åkt ut 40min utanför stan för efterfest hos ngn rik snubbe som bjöd på utomhus DJ, bonfire och gitarrspelande, ätit underbara middagar tsm med 3 underbara personer, och även fått en hel del underbara middagar av min egna lilla kock ;D


Sry för dålig uppdatering. Kan inte lova att de blir bättre men skall försöka. Ack så mkt! haha

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Haha fan fett skön kille!



Kul att ni gillar håret, det är lite galet men det är ändå nice, förrutom när man har haft mössa. Då ser jag lite ut som McGyver! :D

2010-10-12 @ 19:25:43
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Prillan

FET bild!:D Mäktigt!! Kan känna känslan gubben har där han står;)

2010-10-13 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0