Be great, be true, be you!

Vilka dagar det har varit. En bergedalbane tur som jag aldrig tidigare upplevt, Många känslor och tankar men slutligen så känns allt bättre än någonsin. Jag börjar hitta tillbaka till mig själv igen och jag kan inte beskriva den lyckan som jag upplevde igår.

På sjukhuset, efer ha väntat nervös i 2timmar så fick jag träffa min doktor som tryckte lite på min fot ( som jag ända fram tills nu har gått i gips eller stödstövel med) och saatt jag kunde börja gå igen. Vilket i mina öron lät som du kan börja leva igen!!! I stunden av tveksamhet så gick min oro över till en lycka jag inte upplevt på länge. Känner mig hel igen pshykiskt och fysiskt. Underbart. Närmsta tiden kommer bli epic och jag kommer aldrig mer banga en danskväll kan jag lova! haha

För övrigt hade jag en jäkligt ironisk och dum tankegång häromkvällen när jag satt i soffan och kollade film. Den löd:"Hmmm, undrar vad jag har för kläder på mig nu föresten. Okej jag ska inte kolla, ska komma på det endå, hmmm hmmm, det känns främmande men endå som jag. Knepigt detta hära. Det kan inte vara den eller den dära. Vafan hur svårt ska det va. Näe jag måste kika." Så jag tittar ner och upptäcker att jag har mitt linne men malins jeansskjorta på mig. Då lyder tankarn." Jafan, det kunde jag ju ha anat, men jag skulle aldrig komma på det själv, vilken jäkla tur att jag kollade tillslut" hahahaha. Kan ju tillägga att jag inte var vid mina alla bästa sinnes bruk just då ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA pyssel, du är lika knäpp som alltid.

Vet du vad, jag kom hem utan mina skor igår morse... så himla sjukt. Har ingen aning var dom är. skitskumt puss

2010-10-17 @ 10:36:19
Postat av: Flickvall

Bästa tankegången ever! :P

2010-10-18 @ 14:55:50
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0