Drömmar


Nu har jag drömt x antal gånger på sistonde att jag tappar mina tänder. Jag drömmer ganska ofta om det och det är sjukt obehagligt! När Anna nu i morse berättade att hon med drömt detta och att hon ringde tand-sos i sin drom (hahaha) så vart jag tvungen att kolla upp vad som menas med detta!


"Det kommer en positiv förändring, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring. Symboliken är hämtad från vår barndom då tappandet av mjölktänderna skedde samtidigt med att de allra flesta fick nya horisonter. Vi fick vara uppe längre, bytte skola och fick nya kompisar."

 

Detta är ju väldigt intressant. Med tanke på att det känns som mitt liv ändras drastiskt varje dag (förutom de nöärsta handikapp veckorna) så kan detta stämma. Vi är så spontana, reser, träffar folk, man ändrar sina åsikter, ändrar sina mål, vad jag vill bli, vart ska jag sen, vart ska jag plugga och vad händer när jag kommer hem? Nya horisonter vart jag än ser och alla väger leder olika. Vad ska man välja? Ser fram emot valen och jag undrar vilka vägar jag kommer välja och var jag står någonstans om 10år!  Cant wait!

XxX
Soffe


Kommentarer
Postat av: Prillan

Altså var har den här djupa filosofiska Sofia hållt hus hela mitt liv?!:D...eller nästan hela;) I LIKE IT!!!

2010-09-25 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0