Sand between my toes

Ojojoj.. Vilken jäkla kväll det blev igår! Efter några glas rose drog vi in till Kings cross. DKit and Ka. Där bjöds det på 5dollars drinkar, vilket är mycket farligt! Vi stötte på en jäkla massa folk, killar som vi träffat i bankok, en från NZ, några som kände Malin från stockholm, Cynthia och C.o med trevliga Melbourne kompisar, Några Gbg brudar vi träffat här och vår kära kock gareth De blev ett jäkla drag med en härlig blanding av svenskar o aussies. Stu vår kära DJ bjöd på 90tals blandat med hiphop, Malin o jag drog på med gangzta stilen å låtsades vara lite coolare än vad vi antagligen såg ut att vara. Speciellt jag som inte kan dansa helhjärtat än utan får stå som fastklistrad vid golvet, utan att röra min fötter, och vifta med armarna i ett försök till att dansa lika coolt som alla andra. En kille vi träffade är till hundra procent M. jackssons återuppstodda ande!! Med afro och dansemoves som kungen himself så väntade jag bara på att han skulle börja sjunga ABC i ljus pojkstämma!

Mot 4snåret drog vi oss ut och vidare till den gyllende måsen, som Micke vår goa glada Göteborgare anser vara ett värdigt namn åt kära gamle donken, där det serverades 5stjärniga ytterst behövliga cheesburgers (som BTW inte alls kostar 10kr här utan hela 2,4 dollar..vilket är typ... 17kr!!!, inte ok jag vet! ) ;D

Tråkigt var dock att jag hade med mig min kamera men utan minneskort, så de blev inga bilder :( därför bjuder jag ist på lite härliga Strandbilder som jag tog igår! Som sagt 30grader och det är bara början! Hur känns höstkylan där hemma nu va? va va vava ? ;D hihi!

Crooowded!

O V E R AND O U T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0