Roadtrip´n



Yeeees! VI får ett efterlängtat tillskott på vår roadtrip!!! Vår kära och saknade lilla VIX kommer hit och joinar oss!!! O jäklar va excited jag är! Synd är det dock att Dennis aka konstaplen inte kan följa med :(( Han är sjuker och behöver kuckelimuk kurer innan han är fit to fight för en roadtrip som denna.
Den 24 oktober går startskottet upp till Carins där vi ska hyra en gigantiskt husbil som vi ska köra hela vägen ner, barriärsrevet, brisbane, byron bay, surfers paradise, melbourne and so on!


Lite läskigt är dock att köra ett sånt gigantiskt fordon och dessutom på fel side vägen!? GAAAH. Det ska till ett underverk om alla bakspeglar ska sitta kvar när jag är klar med den ;D

Wiiiie, cant wait!

Oh yeah, undra hur trashad denna lilla filuren kommer vara efter 7veckor med oss? ;D


Kommentarer
Postat av: Flickvall

inte alls avundsjuk... :/

2010-09-28 @ 15:13:52
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Prillan

Hahaha påminner mig om min och Beckies plan om att vi skulle på husbilssemester i Sverige och filma allt och ha en videodagbok! ;D Ha en underbar resa!!:D

2010-10-03 @ 01:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0