New roads ahead



Då var man tillbaka igen på denna gammla sidan. Kände ett sug av att sätta igång igen. Trots allt har jag ju gjort detta från och till sen 2005!?! vilket är ganska sjukt. Varje gång jag läser mina gammla blogginlägg från ex. en fest från termin 2 i gymnasiet så uppfylls man av en nostalgi samt själklart lite skam över hur man faktiskt beteede sig då. Men det är värt det! Känns som man slungas 5år tillbaka i tiden och känslorna kryper tillbaka över hur mkt jag gillade den där killen, hur lite jag egentligen ville plugga kemi och hur jag mer än allt i världen bara ville ta studenten och åka ut å resa.

Här är man nu, på väg till nästa äventyr. Åren bara rinner iväg under ens fötter. Nu efter en fullspäckad vår i oslo, en korttrip till myerhofen, roadtriping med världens bästa människor genom sverige och en sjukt festvecka i kroatiens övärld så är det nu dags för att sätta ner fötterna på jorden, packa väskan och fara till uppsala! Jag är dock så jäkla redo för detta! Jag vill verkligen börja nu, sätta igång med min dröm att bli AD, eller iaf något likande ;)

Kommer bo med min vapendragare miss hallner, även möjligtvis med miss underbara celander och några andra härliga tjejer. Vi får se hur allt urartar sig. En sak är iaf säker, här ska jag försöka få ner några rader om veckan med mina skratt, mina fram o motgångar, en å annan fest å ja...what to say - MY LIFE :))

WOOP WOOP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0